Gratis bezorging van 28,95 €

Algemene voorwaarden

<p><strong>Algemene voorwaarden</strong></p>

Naam van het register waarin het bedrijf is ingeschreven: MRT (Minister Rozwoju i Technologii).

Het bedrijf is ingeschreven in het handelsregister: CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej).

1. Toepasselijkheid

Voor alle bestellingen in onze onlineshop gelden de volgende algemene voorwaarden. Onze online shop is uitsluitend gericht op consumenten.

Onder consument wordt verstaan een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf. Onder handelaar wordt verstaan: een natuurlijk persoon of rechtspersoon die handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf of degene die ten behoeve van hem handelt.

2. Contractuele partners, het sluiten van de overeenkomst

De koopovereenkomst komt tot stand met ZooArt Marek Postrzech.

Door de presentatie van de producten in de online-shop doen wij een bindend aanbod tot het sluiten van een overeenkomst met betrekking tot deze artikelen. U kunt de producten eerst vrijblijvend in het winkelmandje leggen en te allen tijde uw keuzes vóór het plaatsen van uw bindende bestelling corrigeren, door gebruikmaking van de in het bestelproces aangeboden en toegelichte correctiemogelijkheden. De overeenkomst komt tot stand door het aanklikken van de bestelknop. Het aanklikken van de bestelknop houdt een aanvaarding in van het aanbod inzake de goederen in het winkelmandje. Onmiddellijk na de verzending van de bestelling ontvangt u nogmaals per e-mail een bevestiging.

3. Taal van de overeenkomst en opslag van de tekst van de overeenkomst

De beschikbare taal (talen) voor het sluiten van de overeenkomst is/zijn: Nederlands

Wij slaan de tekst van de overeenkomst op en zenden u per e-mail de gegevens van de bestelling alsmede onze algemene voorwaarden. U kunt de tekst van de overeenkomst via onze klanten-login raadplegen.

4. Leveringsvoorwaarden

 Leveringsopties

We verzenden de producten naar het afleveradres dat is opgegeven tijdens het bestelproces.

Wij verzenden de goederen, het ophalen van de goederen door de klant is helaas niet mogelijk.

5. Betaling

In onze shop zijn in principe de volgende betalingswijzen beschikbaar.

Vooruitbetaling
Als u kiest voor vooruitbetaling als betaalmethode, geven wij u onze bankgegevens door in de orderbevestiging en leveren wij de goederen af na ontvangst van uw betaling.

PayPal
Om het factuurbedrag te betalen via de betalingsdienstaanbieder PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A, 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg ("PayPal"), moet u bij PayPal geregistreerd zijn, zich legitimeren met uw toegangsgegevens en de betalingsopdracht bevestigen. De betalingstransactie wordt uitgevoerd door PayPal onmiddellijk na het plaatsen van de bestelling. U ontvangt verdere instructies tijdens de bestelprocedure.

PayPal kan geregistreerde PayPal-klanten die volgens haar eigen criteria zijn geselecteerd, verdere betalingsmogelijkheden in de klantenrekening aanbieden. Wij hebben echter geen invloed op het aanbieden van deze mogelijkheden; verdere individueel aangeboden betalingsmogelijkheden beïnvloeden uw juridische relatie met PayPal. Meer informatie hierover vindt u in uw PayPal-rekening.

Google Pay

Om het factuurbedrag via de betalingsdienstaanbieder Google Ireland Ltd., Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ierland ("Google") te kunnen betalen, moet u bij Google geregistreerd zijn, de Google Pay-functie geactiveerd hebben, zich met uw toegangsgegevens legitimeren en de betalingsopdracht bevestigen. De betalingstransactie wordt onmiddellijk na het plaatsen van de bestelling uitgevoerd. U ontvangt verdere instructies tijdens de bestelprocedure.

imoje
Kaartbetalingen - vooruitbetaling: MasterCard, Visa; ING Bank Śląski SA, ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, Polen​​​​​​​

6. Herroepingsrecht ​​​​​​​

U hebt recht op het wettelijke herroepingsrecht zoals beschreven in de herroepingsvoorwaarden.

7. Schade tijdens bezorging

Indien goederen worden geleverd met zichtbare transportschade, moet u deze schade indien mogelijk onmiddellijk bij de bezorger kenbaar maken en moet u zo snel mogelijk contact met ons opnemen. Indien u niet reclameert of geen contact met ons opneemt, heeft dit geen gevolgen voor uw wettelijke rechten en de afdwinging daarvan, in het bijzonder wat betreft uw wettelijk recht op garantie. Maar u helpt ons dan om onze eigen rechten tegenover de vrachtvervoerder of de transportverzekering te doen gelden.

8. Garanties

8.1 Wettelijke garantie

De wettelijke garantie is van toepassing.

8.2 Aanvullende garanties en klantenservice

Informatie over eventuele aanvullende garanties en de precieze voorwaarden die van toepassing kunnen zijn, kunt u naast het product vinden of indien van toepassing, op de afzonderlijke informatiepagina’s in de webwinkel.

9. Aansprakelijkheid

Voor vorderingen op grond van schade die door ons, onze wettelijke vertegenwoordigers of onze agenten is veroorzaakt, zijn wij altijd onbeperkt aansprakelijk
• in geval van schade aan lijf. leven of gezondheid
• bij opzettelijk of grof nalatig plichtsverzuim
• Bij gegeven garanties, voor zover overeengekomen
• voor zover de regelingen van de wet productaansprakelijkheid van toepassing zijn.

Bij schending van essentiële contractuele verplichtingen door lichte nalatigheid van ons, onze wettelijke vertegenwoordigers of wettelijke agenten is het bedrag van de aansprakelijkheid beperkt tot de bij het sluiten van het contract te voorziene schade, waarvan het ontstaan in de regel moet worden voorzien.

10. Gedragscode

Wij hebben ons aan de volgende gedragscodes onderworpen:

Trusted Shops (https://www.trustedshops.com/tsdocument/TS_QUALITY_CRITERIA_nl.pdf)

11. Geschillenbeslechting ​​​​​​​

De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan, die u hier kunt vinden.
Wij zijn bereid om deel te nemen aan een buitengerechtelijke geschillenbeslechtingsprocedure voor een geschillencommissie voor consumentenzaken.

12. Retourbeleid

Klanten hebben het recht om goederen te retourneren en het contract te herroepen. U kunt de producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, in de originele staat en ongeopende verpakking, met bijvoeging van het aankoopbewijs. Als de terugzending van de producten onze fout was, ontvangt u uw geld terug en betalen wij de portokosten voor de terugzending.

Herroepingsrecht van commerciële en niet-professionele verkopers

  • Herroepingsrecht: Mogelijkheid om het contract binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgaaf van reden te herroepen.
  • Soort kennisgeving: De verklaring van herroeping kan per brief, fax of e-mail worden verstuurd.
  • Retourneren van producten: Producten moeten binnen 14 dagen aan de verkoper worden geretourneerd; Portokosten voor retourneren zijn voor rekening van de koper.
  • Retourneren van betalingen: De verkoper zal alle betalingen binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring terugbetalen.
  • Toestand van de goederen: De verkoper is aansprakelijk voor elke waardevermindering van de goederen als gevolg van het gebruik van de goederen die verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen.

Klachtenprocedure in onze winkel

  • Klachtenprocedure: Een klacht indienen in onze winkel: De verkoper dient een klacht in via het klachtenformulier dat beschikbaar is op de website of door een e-mail te sturen naar info@altijddier.nl .
  • Beschrijving van het probleem: Geef in het klachtenformulier een gedetailleerde beschrijving van het probleem, voeg foto's van het defecte product bij en vermeld je bestelnummer en contactgegevens.
  • Verwerking van claims: Claims worden binnen 14 dagen na ontvangst verwerkt. De werkgever wordt per e-mail op de hoogte gesteld van de uitkomst van de claim.
  • Verzending van het defecte product: Als de claim wordt geaccepteerd, wordt de bedrijfseigenaar gevraagd het defecte product terug te sturen naar het door onze klantenservice aangegeven adres. Verzendkosten worden vergoed zodra de klacht is erkend
  • Reparatie of vervanging van het product: Na ontvangst van het defecte product wordt het gerepareerd of vervangen. Als reparatie of vervanging niet mogelijk is, krijgt de verkoper het volledige bedrag dat voor het product is betaald, terugbetaald.
  • Terugbetaling: Als reparatie of vervanging niet mogelijk is, wordt het betaalde bedrag voor het defecte product binnen 14 dagen na het besluit tot terugbetaling teruggestort op de bankrekening van de verkoper.
  • Aanvullende rechten: Verkopers die een aankoop doen voor commerciële doeleinden, maar die geen commercieel doel heeft voor de koper, hebben het recht om binnen 14 dagen af te zien van het contract zonder opgaaf van reden. De kosten van terugzending zijn voor rekening van de koper.

Een verkoper die optreedt als consument is een ondernemer die aankopen doet voor doeleinden die verband houden met zijn/haar bedrijf, maar die geen professioneel karakter hebben voor de koper.

pixel